Voorbereidingen - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ellen Leijzer - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ellen Leijzer - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

21 Januari 2013 | Nederland, Arnhem

Nog een paar dagen en dan vliegen we naar Mumbai! Deze week zijn we vrij om onze koffer te pakken en de laatste spullen te kopen...

Wat een jaar geleden als grap begon, is nu realiteit. We gaan echt met zijn vieren naar India!! Ik heb er zin in, we hebben er lang naar uitgekeken en deze week is het zover. Het is ook wel goed geweest, hoe langer ik nu nog moet wachten hoe meer rare dingen ik me in me hoofd haal.

Nog 5 dagen....

  • 21 Januari 2013 - 19:32

    Riet:

    Lieve Ellen veel plezier met de voorbereidingen voor de reis. Ja en dan begint het grote avontuur.
    Een hele fijne en goede reis en ik kijk uit naar het eerste bericht. Pas goed op jezelf en tot over 3 maanden.
    Liefs Riet

  • 21 Januari 2013 - 20:48

    Maaike & Iris:

    Veel plezier Ellen! :)

    xx Maaike en Iris

  • 22 Januari 2013 - 08:50

    Mariska En Maarten :

    Super gaaf!!!! Heel veel plezier daar en ik ben echt super benieuwd naar de Taj Mahal..... als je daar tenminste naar toe gaat?!?! :)

    xxxx maris

  • 25 Januari 2013 - 18:26

    Jitte:

    veel succes en plezier meid ..ju kunt het xx

  • 30 Januari 2013 - 15:50

    Wil Leijzer:

    Hey Ellen, Je bent al in India......Leuke ontvangst gehad? En ook een goede reis gehad? We zijn benieuwd naar je eerste indrukken. Veel succes!!!!
    Groetjes,

    De "liefste" tantes uit Etten. jaja nu raden wie we zijn hé?

  • 06 Februari 2013 - 16:25

    Erna:

    lieve ellen wat leuk dat we jou reisverslag kunnen volgen!!!
    Doet me helemaal weer aan de tijd denken dat jasper in afrika was.
    Ben benieuwd hoe het in je nieuwe verblijf bevalt.
    Je hoeft geen heimwee te hebben naar Nederland,want het weer is helemaal
    verschrikkelijk, sneeuw ,sneeuw bah, bah,heb gisteren koffie gedronken bij
    je moeder, heel gezellig, en je weet wel waar de gesprekken over gingen!!
    Over jou,nou wens je alle goeds ,geniet ervan,zoen van ons allemaal liefs erna xxxx

  • 13 Februari 2013 - 10:31

    Erna:

    Lieve ellen,het is alweer een week geleden dat ik jou een berichtje heb gestuurd.
    Hier gaat alles goed,de carnaval is voorbij,niet datik daar wat aan gedaan heb,moest werken ook leuk.
    Moet wel iets langer werken dan jou met je 2.5 uurtjes (kan het me wel voorstellen met die warmte!!)
    Deze week is het vakantie voor de kinderen,je moeder gaat op stap met de trein ,samen met sharon.
    dan weet je dat ook ha ha ha.Niet zeggen he!! dit leest ze vast niet(nou zal best wel,houd alles in de gaten hoor.Vind het erg fijn dat je nu bij de nieuwe locatie een beter bed hebt en een toilet, gelukkig voor jou.
    Nou lieve ellen heel veel liefs uit silvolde van rob en mij xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Stage lopen in India!

Samen met drie klasgenoten ga ik stage lopen in een weeshuis in Pune.

Recente Reisverslagen:

04 April 2013

Aftellen!

13 Maart 2013

Namasté allemaal.

01 Maart 2013

Update

17 Februari 2013

Hello!

06 Februari 2013

Namaste!
Ellen

Actief sinds 28 Dec. 2012
Verslag gelezen: 793
Totaal aantal bezoekers 25202

Voorgaande reizen:

04 Juni 2018 - 31 Juli 2018

Oeganda!!

26 Januari 2013 - 20 April 2013

Stage lopen in India!

Landen bezocht: